ParasztPolitika

ParasztPolitika

Megindult a propaganda Magyar Péter ellen.

2024. március 26. - Szabodi

Miután Magyar Péter nyilvánosságra hozta azt a felvételt amiben Varga Judittal egy otthoni beszélgetés keretei közt a Völner-Schadl ügyről hozott nyilvánosságra eddig nem tisztázott dolgokat. Ezt a beszélgetést itt megtekinthetik: https://fb.watch/r2SgJUrM16/

Ezután persze a NER-es médiában azt kérdőjelezték meg hogy miért készített felvételt titokban a feleségéről. Ez persze valóban egy erkölcstelen dolog de nem ez volt a lényeg. A videó tartalmára valahogy egyik hatalomhoz közeli sajtóorgánum sem reagált. 

Azonban az igazi lejáratókampány csak ezután kezdődött. Ugyanis Varga Judit egy bejegyzést tett közzé a Facebook oldalán amelyben azt taglalja, hogy milyen bántalmazó kapcsolatban élt. Ezt írta:

 Ezután persze a megafon is elkezdte a propagandát, rengeteg videót tettek közzé, hogy mennyire sajnálják Varga Juditot a történtek miatt. Természetesen Varga Judit nem a bejegyzésében nem beszél a hangfelvételről.

Összefoglalva: Magyar Péter nyilvánosságra hozott egy hangfelvételt amire a volt felesége úgy reagált: ne hallgassatok rá rossz ember, bántott.

A bejegyzés trackback címe:

https://parasztpolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr6818364465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.03.27. 09:11:11

Az egyik kutya, a másik eb. Varga annyival kevésbé szar, hogy ő legalább nem harapja meg az őt etető kezet.

Mérnork 2024.03.27. 10:36:07

Nyilván kéne a patás és csapata helyett egy normálisabb csapat.
De nem olyanok, mint a bal(lib)fasz banda, akik pont azt rombolnák le elősször, amit a patás pont jól csinált .
És nem egy ilyen újabb önjelölt megváltó, mint magyar peti, akinek csak az a baja a rendszerrel, hogy őt elrakták a húsosfazék közeléből.
Ezektől csak a szar fosra cserélése eset várható.

Szabodi 2024.03.27. 12:26:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: lehet hogy megharapná hogyha nem kapna cserébe túl jó kaját

Szabodi 2024.03.27. 12:33:46

@Mérnork: Én is azok között vagyok akik még nem töntötték el, de mindenképpen lehet adni egy esélyt szerintem neki, eddig szimpatikus.

Mesterséges Geci 2024.03.27. 13:06:10

@Mérnork: ez most beismerés, hogy tképp hazudsz? Tipikus fasiszta okádék amit felböfögtél

Mesterséges Geci 2024.03.27. 13:07:03

@Szabodi: hány évig volt haszonélvezője mindennek? Szerintem ugyanolyan féreg, mint bármelyik fideszes.

Mesterséges Geci 2024.03.27. 13:08:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: varga még szarabb, mert még most is falazni próbál a gazdáinak.

Mesterséges Geci 2024.03.27. 13:09:26

Olvasta valaki a bayer patkányt? Ők már tíz éve tudják, hogy Magyar bántalmazza Vargát...

Gyk: és semmit sem tesznek a mini szterasszony védelme érdekében, hanem csendben tűrik az agressziót.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.03.27. 13:41:49

@Mesterséges Geci:

Mindkettő szar, ezért írtam, hogy az egyik kutya, a masik eb. Nézőpont kérdése, melyik nagyobb fos.

Jót röhögtem Varga magyarázkodásán, miszerint ő csak azt mondta MP-nek, amit az hallani akart. Nos, a hanghordozása, a beszédmódja mind-mind cáfolja ezt a hazugságát. Én ennek alapján elhiszem, amit a közzétett felvételen mond.

Másrészt hihetetlen az az ügyészségi szöveg, hogy a feltett anyagokat nem lehet módosítani, pl. mert több helyrn is tárolva vannak. Nyilván azt hiszik, hogy a zemberek nem ismerik az adatszinkronizálas fogalmát. A naplózás persze felfedné, ha valaki belenyúlt az adatokba, de ahogy a kormányzatnak készülő informatikai produktumok színvonalát ismerni, ilyen úri huncutságokkal biztos nem törődtek.

Ettől még MP egy jellemtelen fosadék.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.27. 15:20:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a megjelent felvétel lényegi állításait nem cáfolták. Ezzel szemben elindult a gépezet, emberileg bemocskolni Magyart. Akkor ki is a rohadék?
Varga eddig egyszer írt le konkrétumot, amikor Magyar részegen számonkérte, miért járatja le a barátai előtt, majd hozzávágta a levetett nadrágját...
Na, azért ez nem a tipikus nőverő attitűd.
Megkérdezheted a vak komondort, vagy a népies rigmusokat kántáló fideszes vezetőket. Tudod, a medve nem játék...
De a lényeg az, hogy Magyar jellemének nincs köze ahhoz, hogy Varga kijelenti, iratokba nyúltak bele...Polt nem látja el fideszes feladatát...az egész Volner ügyről folyamatában volt információja a Rogánnak, stb.
Várom a következő felvételt.

Mesterséges Geci 2024.03.27. 15:51:43

@Igazamvanvagyigazamvan?: ha valaki haszonszerzés céljából 10+ éven át kussol a tudomására jutott disznóságokról, majd amikor seggbe rúgják, kitálal...
Mocsok élőlény az is.

Mesterséges Geci 2024.03.27. 16:06:39

@Igazamvanvagyigazamvan?: szerintem ez inkább a takonygerinc jellemző tünete.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.27. 16:07:22

@Mesterséges Geci: "nála lévő legnagyobb érték a több mint 7 millió forintra becsült, 18 karátos aranyból készült Breguet karóra volt, amit a megbilincselésekor csatoltak le a csuklójáról. A rendőrök ezután a felesége táskáját és a kocsit is átvizsgálták, ahonnan két diplomata útlevél került elő a nevükre. (Szijjártó Péter külügyminiszter utóbb azt mondta, azért állítottak ki diplomata útlevelet Schadlnak, mert Völner Pál, az Igazságügyi Minisztérium helyettes vezetőjeként ezt kérte.) Őrizetbe vételekor több boríték is volt Schadlnál, az ezekben lapuló pénz értéke külön-külön is több millió forint volt. Később az eljárás során hatalmas vagyont foglaltak le a házaspárnál, aminek részbeni elrejtése miatt emeltek vádat Schadl felesége ellen is"

Szerintem amerre nézel, ezt tapasztalod. Semmi nem változott, senki nem tisztességes. Látod, Szíjjártó fejében sem fordult meg, hogy rákérdezzen, minek a diplomata útlevél egy végrehajtónak, mert Völner azt kérte, hát kiadták...

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.27. 16:08:08

@Mesterséges Geci: persze. Fideszes volt, NER kompatibilis.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.27. 16:11:33

@Mesterséges Geci: azért ne legyél naiv, a mindenkori hatalom a megszerzett, vagy legyártott információkkal tartja kordában ellenlábasait, amit akkor használnak csak fel, amikor szükséges. A te definíciód szerint Rogán, Orbán, és a többi vezető mind takonygerincű.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.27. 16:15:50

@Mesterséges Geci: vegyük sorba: ha kitálal mint fideszes, akkor most árulónak hívnád.
Ha kitálal, de előbb kilép, akkor sértett lelkű bosszúállónak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.27. 16:22:50

@Mesterséges Geci: de minek hívnád Vargát, aki tudott az egészről, hatalomban is volt, mégse tett semmit?
Aki, most, hogy kiborult a bili, nem azt mondja, hogy igen, tényleg mondtam ilyet, hanem a válás után egy évvel(!) hirtelen rájön, a volt férje verte!
Ez annyira nem volt fontos ezidáig, hogy a gyerekek is 50-50%-ban vannak elhelyezve!
Minek hívod Vargát, aki a gyerekei mögé bújva pocskondiázza a volt férjét?
Aki most is a kenyéradó gazdáit védi?

Mesterséges Geci 2024.03.27. 16:44:33

@Igazamvanvagyigazamvan?: én mindkettőt és a gazdáikat is gazembernek tartom.

antiindex 2024.03.27. 17:16:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @Mérnork:

ezen a két díszpéldányon látszik, hogy mekkora pöcegödör a magyar erkölcs nagyon nagy része.

1) az első érzékeli, hogy Orbán nem frankó, de még mindig megpróbálja beadni, hogy deazellenzék. az ellenzék akármilyen is, egy biztos: ilyen profi, szemérmetlen, pofátlan, az országot ennyire tönkretevő maffiaállamot nem tud létrehozni. amikor Orbánék még korlátlatnul tudták lopni az EU-s pénzeket, nem volt még covid meg háború, akkor még a mongolFidióták jöttek azzal, én emlékszem, hogy lehet, hogy Orbánék lopnak, de olyan nagy nem lehet a dolog, hiszen milyen jól áll az ország. mára már világos, hogy Orbán tönkretette az országot, és a környező országokhoz képest minimum 2-3 országnyit lejjebb csősztunk csak azért, mert Mészárosék szétloptak mindent

2) a másik meg jön azzal, hogy etető kézbe hatapni nem szép. úgy a kéz színétől függetlenül. ez is mekkora véglény má! mintha az pozitívum volna, ha valaki a végletekig kitart a geci mellett! ez a faszfej Nörnbergben is azzal cédekezett volna, hogy ő csak nema kart beleharapni az őt etető kézbe. hát, bazdmeg, amikor Orbán kezéről van szó, akkor a skála úgy van, hogy az a legjobb, ha soha nem etetett, és az a legrosszabb, ha még mindig ő etet téged.

azok az emberek, akiket Orbán soha nem etetett mégiscsak az ellenzékben vannak (gy.k. visszafele nem következik), a harapási skálán ők a legjobbak, utána jönnek az olyanok, mint Simicska, meg Magyar. itt a harapási sorrendnél sokkal fontosabb okok miatt azért Simicska jóval nagyobb geci.

aztán jön Varga, aki még mindig kitart az őt egyébként nem is annyira etető kéz mellett. azt elfelejtetted ugyanis, te elmebeteg fasz, hogy Orbán nemrég úgy baszta ki Vargát a vájúból, mint a legutolsó paraszt. Varga tehát nemcsak elvtelen, de idióta is.

azt tegyük azért hozzá, hogy Magyar Péter említette, bár ez nem szerepel a hangfelvételen, de reális, hogy a maffiaállamból kiszabadulni nem egyszerű. Simicska is azért tartotta meg az atombombáit. kérdés, hogy Magyarnak mennyi van, van-e tartaléka.

no de a skála legvégén mégiscsak a még mindig etetett Fideszesek, vannak, no meg maga a rothadt kéz maga, Orbángeci.

csak őgy, hogy világos legyen nektek, kis véglények!

antiindex 2024.03.27. 17:20:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @Mérnork: ja, és a geciségi skálában lehet, hogy nem a pöcegödör alján, de a hülyeségi skálán a legalján vagytok ti, akik úgy véditek ezt a pöcegödröt, hogy szerintem tio ebből még csak meg se gazdagodtok.

ti vagytok Orbán hasznos idiótái. csak neki hasznos, az országnak végletekig káros csótányok vagytok. és már akkor is, ha csak relativizáljátok a pöcegödröt, amiben dagonyáztok.

csakférfi 2024.03.27. 17:58:52

Nettó párkapcsolati dráma. Bántalmazó és bántalmazott.
Lényegtelen a politikai aspektus.
Sajnálom a nőt.... az a kis köcsögök meg megy a levesbe.
Jövőre se híre se hamvas nem lesz.
Ilyen az ëltet.
A nőket segítjük és szeretjük... mi épeszű férfiak.
Magyar más kategória...

6.Lenin 2024.03.27. 18:37:03

@csakférfi:

Ebben 1etértek veled. Végre egy értő hozzászóló.

6.Lenin 2024.03.27. 19:22:25

@csakférfi:

Nincs mit, emléxem a néhány éve történt hosszú beszélgetéseinkre. Most itt megláttalak és ismét eszembe jutott.

antiindex 2024.03.27. 19:25:06

@csakférfi: "Bántalmazó és bántalmazott."

egyelőre semmiféle olyan tény nem merült fel, ami konkrétan bántalmazás lett volna. m indaz, amit Varga Judit elmondott, blabla, nem tény, hanem erősen szubjektív, és ismétlem, egy milligrammnyi bántalmazás sincs benne.

bántalmazás ezzel szemben volt Balogh József, Fideszes polgármester esetében, na, akkor sunnyogtatok, Fideszbirkák!

meg ugye a pedofilnál, akinek a bűnsegédjét Varga Judit felterjesztette felmentésre, Novák Katalin meg felmentett. valahogy akkor nem nyúltak bele mások, hogy kihúzzák a listáról.

"Lényegtelen a politikai aspektus."

Fideszbrikáknak az. ők inkább észre se veszik, hogy Varga Judit elismerte, hogy Magyarországon a hatalmi ágak nem szétválasztva működnek, sérül a demokrácia, diktatúra van.

mindez az elmebeteg mongolFidiótáknak nem jut el a tudatukig, pontosan azért, mert elmebetegek.

antiindex 2024.03.27. 19:27:09

@6.Lenin: @csakférfi: ja, igen, még 2 genetikai selejt a mongolFidióta pöcegödörből

6.Lenin 2024.03.27. 19:36:02

@antiindex:

Mert más a véleményünk egy nem politikai jellegű kérdésben?
Ennyire primitív vagy?
De nem szeretnék veled ennél többre reagálni.

Az , hogy most itt vagyok a régi kommentelő társamnak szólt. Megláttam sok év után és örülök, hogy vannak még értelmes emberek is. Te nem nem tartozol közéjük.

antiindex 2024.03.27. 20:43:46

@6.Lenin:

"
Mert más a véleményünk egy nem politikai jellegű kérdésben? "

igen, pontosan azért vagy teljes erkölcsi hulla. de a politikai kérdés szőnyeg alá seprése miatt is.

ulpius66 2024.03.27. 21:11:52

"Megindult a propaganda Magyar Péter ellen."

Szabó D.!

Figyusz!

A Magyar gyereket közelről ismerők, és eddig magukban tartott IGAZSÁG kimondása mióta propaganda?

A Magyar gyerek mán pedig olyan volt, mint amilyennek most a volt felesége, barátai, kollégái, ismerősei bemutatták!!!!
(Szabó D..... azt az esetet leszámítva, ha te régebbről ismered a Magyar gyereket, és tudod, hogy most amit mondanak róla az hazugság......)

ulpius66 2024.03.27. 21:14:32

Egyetlen kérdés!

Milyen mán az az ember, aki a feleségével való beszélgetést titokban felveszi, és utána ezzel zsarolja a volt nejét?

ulpius66 2024.03.27. 21:26:57

Eccer azért egy oknyomozó újságíró feltehetné ennek a Magyar gyereknek aztat a kérdést, hogy mi igaz abból, amit a Varga Jucus állít róla?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.03.27. 21:30:48

@csakférfi:

Abszolút igazad van.

A dolog politikai oldalától teljesen függetlenül mélyen elítélendő a párkapcsolati bántalmazás, erőszak. Akkor is, ha politikailag Varga egy földre szállt angyal, de akkor is, ha egy rakás fos.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.03.27. 21:33:13

@ulpius66:

És még van bőr a pofáján azt állítani, hogy mindezt a családja védelmében tette.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.03.27. 21:35:54

@ulpius66:

Éppen ezért MP jelleme és személyisége garancia a bukására.

Szabodi 2024.03.27. 21:39:27

@ulpius66: Nem tudom azt, hogy mi az igazság de következtetni szabad ha jól tudom. Te honnan tudod, hogy ennek az ellentéte az "igazság". esetleg te ismered a varga Juditot és tudod, hogy igazából ő hazudik?

ulpius66 2024.03.27. 21:48:19

Magyar Péternek és Varga Juditnak három gyermeke született: Miklós 9, Lóránt 11, Levente 15 esztendős.

HAJRÁ!

HA MÁN A SAJÁT ÉLETETEKET ELBASZTÁTOK BASSZÁTOK EL ENNEK A 3 GYERMEKNEK IS AZ ÉLETÉT!!

ulpius66 2024.03.27. 21:51:50

Az meg, hogy ki hazudik.... a mai világban elég könnyen kideríthető!!!!!

Eléggé fejlettek a "hazugságvizsgáló" berendezések, meg az AI is felhasználható!
(egyebekben még ez a Magyar gyerek arról nem beszélt, hogyan bánt a volt nejével.......igazak-e azok az állítások, amiket mond róla a Jucus?)

ulpius66 2024.03.27. 21:58:16

Egyebekben ez a Magyar gyerek eccer elszámolhatna azzal is, hogy Ő MIT KAPOTT ETTŐL A MAFFIA-KORMÁNYTÓL, A MAFFIA-FIDESZTŐL...... ILLETVE Ő EZEKET HOGYAN "HÁLÁLTA" MEG!
(..és itt nemcsak a százmillákról beszélek, hanem a szinte mindenütt nyitott ajtókról, a fogadásokról, utazásokról, szinte ingyenes életről évtizedekig....)

ulpius66 2024.03.27. 22:02:34

Szabó D.!

Még egy kérdést, ha megengedsz!

Ugye ma Magyarországon MAFFIA-ÁLLAM VAN, A FIDESZ MAFFIA VAN HATALMON.

MI A SORSA ANNAK A VOLT MAFFI-TAGNAK, AKI ELÁRULJA A FÖNÖKÉT VAGY A MAFFIÁT?

antiindex 2024.03.27. 23:56:39

@ulpius66: "
Milyen mán az az ember, aki a feleségével való beszélgetést titokban felveszi, és utána ezzel zsarolja a volt nejét? "

megint egy elmebeteg mongolFidióta.

1) milyen mán az az ember, akit ilyen hangfelvétellel lehet zsarolni? az egész életemet felveheted, nem fogsz tudni vele zsarolni, mivel nem vagyok bűnöző.

a Fidesz maffiakormány, ezért lehet zsarolni, ez itt a lényeg.

2) egy maffiából kilépni készülve idióta lett volna nem ezt csinálni

persze ezt egy mongolFidióta nem fogja fel, mert elmebeteg

antiindex 2024.03.27. 23:57:15

@ulpius66: "
Milyen mán az az ember, aki a feleségével való beszélgetést titokban felveszi, és utána ezzel zsarolja a volt nejét? "

megint egy elmebeteg mongolFidióta.

1) milyen mán az az ember, akit ilyen hangfelvétellel lehet zsarolni? az egész életemet felveheted, nem fogsz tudni vele zsarolni, mivel nem vagyok bűnöző.

a Fidesz maffiakormány, ezért lehet zsarolni, ez itt a lényeg.

2) egy maffiából kilépni készülve idióta lett volna nem ezt csinálni

persze ezt egy mongolFidióta nem fogja fel, mert elmebeteg

antiindex 2024.03.27. 23:58:57

@ulpius66:

Varga Judit semmi olyasmit nem állít Magyar Péterről, ami büntethető lenne, ami objektív lenne, ami bűn lenne, ami tény lenne.

Magyar Péter pedig válaszolt rá, hogy nem bántalmazta a feleségét.

csak a mongolFidióták ezt nem fogják fel. ők akkor is a NER adást nyomják, ha köze nincs a valósághoz, megkérdezik százszor is azt, amire kaptak választ.

mert a mongolFidióták genetikai selejtek

antiindex 2024.03.27. 23:59:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: akkor nem, ha nem történt meg. márpedig a jó édes kurva anyádban sincs semmiféle bizonyíték, de még konkrét vád sem, te elmebeteg, hazudozós fasz!

antiindex 2024.03.28. 00:01:39

@ulpius66: "y Ő MIT KAPOTT ETTŐL A MAFFIA-KORMÁNYTÓL, A MAFFIA-FIDESZTŐL...... ILLETVE Ő EZEKET HOGYAN "HÁLÁLTA" MEG!"

egész biztosan töredékét annak, amit Varga Judit kapott, ő töredékét annak, amit ROgán TÓni kapott, az töredékét annak, amirt Orbán, Mészáros lopott.

talán a legnagyobb lopásoknál kéne kezdeni a kérdeősködést, te elmebeteg mongolFidióta!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.03.28. 00:11:11

Ugye észrevettétek, hogy ez az antiindex nem más, mint a mi jó öreg Brendel Matyink?

Matyit hosszú időn át nem láttam. Bizonyára az elmegyogyón volt, mostanság engedhették ki.

antiindex 2024.03.28. 00:29:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ugye észrevettétek, hogy Kovacs Nocraft Jozsefne az az elmebetg fasz, aki mindig is egy elmegyogyintezetbol kommentelt, aki szerint az a jó ember, aki kitart a maffiózó náci ételadója mellett mindhalálig?

antiindex 2024.03.28. 00:46:51

@ulpius66: "beszélgetést titokban felveszi, és utána ezzel zsarolja a volt nejét? "

azt nem fogja fel a mongolFidióta, hogy Varga Juditot nem lehetett volna ezzel a feltétellel zsarolni, ha nem sáros, és ha idóben a jó oldalra áll.

Varga Judit, különösen a lemondása óta nagyon egyszerűen elsétálhatott volna, és abszolút nem lenne zsarolható, mert mondhatná azt, hogy szar bele a Fideszbe, mit érdekli őt, ha Rogánék börtönbe kerülnek?

hogy lehet Varga Juditot a felvétellel zsarolniÜ csak akkro, ha igaz, és ha Varga Judit továbbra is vérfideszes, aki a maffiáért hajlandó tönkretenni az életét.

Varga Judit egy nagyon sötét ember, és te is az vagy.

antiindex 2024.03.28. 00:48:45

@ulpius66: Varga Judit azzal is lebukott, amikor elmesélte, hogy az apja úgy képzelte, hogy Varga Judit le tudja állítani az újságírókat.

ez kérlek a diktatúra, ahol a miniszter leállítja az újságírókat. Varga elismerte, hogy az apja ebből indult ki. mivelhogy ez nagyrészt így is volt. minimum a média felét a Fidesz teljesen kontrollálja.

ez pedig diktatúra.

antiindex 2024.03.28. 00:58:45

@ulpius66: Varga Judit azt is elismerte, hogy Magyar Péter Varga Judit miatt kapott állást a kormánytól. ami szintén a korrupció elismerése. ez egy maffia-kormány, és ezt most közeli résztvevőktől halljuk, nem csak az ellenzéktől.

antiindex 2024.03.28. 01:09:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

1) Magyar Péter védi magát. neked az a bajod, hogy Magyar Péter nem hülye, és nem fegyvertelenül ment neki a geci Fidesznek. te ezek szerint nekimennél. tehát az a bajod, hogy Magyar Péter nem olyan idióta, mint te.

2) Magyar Péternek joga is van védeni magát

3) A családját pedig Varga Judit bassza szét, hiszen most is ő teregette ki a családi szennyest, nem Magyar Péter. és mindezt Varga Judit még mindig a Fidesz mazochista szexrabszolgájaként teszi.

egészen más lenne persze a helyzet, ha Varga Judit azt állítaná, hogy Magyar Péter tényleg bántalmazta. ha orvosi leletei lennének, vagy legalább állítaná, hogy Magyar Péter megverte, megütötte. DE NEM ÁLLÍT ILYET.

Varga Judit csupa olyat állít, amiről minden értelmes ember tudja, hogy egy-egy szétment kapcsolatban mindkét fél teljesen elvakultan, egyoldalúan állít ilyeneket, mert ő a maga nézőpontjából, a sok sértettségével ezt így látja. a másik fél meg az ellenkezőjét érzi. emiatt válatak el, te idióta, mert nyilván tök ellentétesen láttak, éreztek mindent. ez megtörténik Magyarországon évente sok ezer párral, házaspárral. és ebben egyrészt még igazságot se nagyon lehet tenni, nemhogy bűnügyi kérdés lenne

ha pedig nem bűnügyi kategória, akkor Varga Judit a legsötétebb barom, hogy ezeket kiteregeti. merthogy a nézők harmada mellé áll a másik harmada ellene, a harmadik harmada le se szarja. de Varga Juditnak ebből semmi előny nme lesz.

Rogánnak meg Orbánnak lesz, mert a mongolFidiótáknak megint megmutatták azt az idióta irányt, amit bőgni kell

antiindex 2024.03.28. 01:27:30

@ulpius66: "Ugye ma Magyarországon MAFFIA-ÁLLAM VAN, A FIDESZ MAFFIA VAN HATALMON.

MI A SORSA ANNAK A VOLT MAFFI-TAGNAK, AKI ELÁRULJA A FÖNÖKÉT VAGY A MAFFIÁT? "

ha olyan hülye, mint Kovacs Nocraft Jozsefne, akkor kicsinálják. Magyar Péter tehát eddig elég okosan járt el.

antiindex 2024.03.28. 02:01:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Varga Judit riportjában a legnagyobb fizikai bántalmazás az, amikor pofon vágta. Varga Judit elismerte, hogy fizikailag bántalmazta a férjét.

ennyi megint bebuktatok, mongolFidióta barmok.

antiindex 2024.03.28. 02:01:47

@csakférfi: Varga Judit riportjában a legnagyobb fizikai bántalmazás az, amikor pofon vágta. Varga Judit elismerte, hogy fizikailag bántalmazta a férjét.

ennyi megint bebuktatok, mongolFidióta barmok.

Mesterséges Geci 2024.03.28. 03:04:49

@ulpius66: mennyi fizetést kaptok a fideSSetektől, hogy nyomjátok a propagandát? Nickenként fizetnek vagy kommentenként?
A sima fideSSes is undorító, de a náci fajtád a legalja.

Mesterséges Geci 2024.03.28. 03:05:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: és? Te különbnek hiszed magad nála, travika?

antiindex 2024.03.28. 10:11:34

@Mesterséges Geci: eddig egyetlen "bűnömet" említette, hogy mostanság nem látott. ez így van, de nincs ebben semmi bűn. nagyon sok ember nem látta soha életében ezt az elmebeteget.

az érvekre meg nem tud válaszolni ez a mongolFidióta. ők már csak ilyenek.

6.Lenin 2024.03.28. 10:18:22

@antiindex:

Matyikám, a te véleményed még a diliházban se számít semmit.

ulpius66 2024.03.28. 10:44:12

Szabó Uram!

Ez a válaszod nem érkezett meg olyan gyorsan mint az első.....

Megismétlem a kérdésem:

Ugye ma Magyarországon MAFFIA-ÁLLAM VAN, A FIDESZ MAFFIA VAN HATALMON.

MI A SORSA ANNAK A VOLT MAFFI-TAGNAK, AKI ELÁRULJA A FÖNÖKÉT VAGY A MAFFIÁT?

antiindex 2024.03.28. 10:45:21

@6.Lenin: "a diliházban se számít semmit."

Ez igaz. És te teljesen hitelesen szólhatsz erről a diliházból. Azt már észrevettem, hogy téged semmi se győz meg. És ahogy fentebb is írtam, soha semmit nem tudtok válaszolni az érvekre. Soha nem az érvekre válaszoltok, soha nem a politikai történésekre, soha nem a tényekkel jöttök. Köpni-nyelni nem tudtok az ilyenekre.

Létramászó Józsefné utolsó próbálkozása az volt, hogy ő se arról szólt, hogy Varga Judit elismerte, hogy a Fidesz diktatúra, hiszen még az ügyészségi iratokat is átíratják, hanem az, hogy a Maffiát tigenis utolsó véréig szolgálnia helyes dolog, mert szerinte az az igazán erkölcsös ember, aki mindhalálig börtöntölteléknek való.

Még egy tonna érv, amire semmit nem tudtok válaszolni, kis mongolFidióta, kontraszeelktált, genetikai selejtek:
"Varga Judit és Magyar Péter magánéleti vitájában az igazság is kideríthetetlen, és abszolút semmit nem változtat azon, hogy a felvételből, és ebből a riportból az nagyon élesen kiderül, hogy a magyar állam maffiaállam. És azon sem változtat, hogy Varga Judit ennek az embertelen maffiaállamnak a szolgája, kiszolgálja őket, még mindig, még azon az áron is, hogy magának és a családjának óriási károkat okoz. Azt a Fideszt, amelyik Bayer Csóti szerint tíz évig tudott az állítólagos bántalmazásról, de hallgattak róla és nem tettek semmit. Varga Judit nem mer kilépni a maffiaállamból. Abból a maffiaállamból, amelyik beáldozta őt. Orbán habozás nélkül eldobta. Varga nem beszél arról, hogy bármely politikus segítene neki. Rogánék adott esetben lehet, hogy irányítják, “segítenek” neki a médiában megjelenni, megmondják neki, mit kéne mondani. De emberileg nem segítik, erről Varga nem beszél. És ez még akkor is szánalmas volna, ha Varga Judit magánéletében áldozat volna. A közéletben nem egy áldozat idióta, hanem egy embertelen faszfej."

ertelemblog.wordpress.com/2024/03/28/hogyan-aldozza-be-az-eletet-es-csaladjat-varga-judit-a-maffiaallam-vedelmeben/

6.Lenin 2024.03.28. 10:56:59

@antiindex:

Igen , tudom 3 millió Fideszre szavazó az hülye, az 1 millió valahány százezer ellenzéki szavazó meg a világ legműveltebb szavazój, de ezt valahogy a gyakorlatban soha nem sikerült bizonyítaniuk.
A budapesti söpredék most is egy felejthető gerinctelen emberben reménykedik.

antiindex 2024.03.28. 11:12:58

@6.Lenin: nyuszika, bazdmeg, gyere már ki a kényszerzubbonyból!

3 millió Fidesz szavazó idióta. ez a realitást véve nemhogy reális, hanem egészen tuti, hogy így van. van Magyarországon 3 millió idióta, többségében vidéken, zsákfalvakban. te vagy a mintapélda. A Fidezs minden erre vonatkozó felmérések szerint a vidéki, műveletlen, idióta, iskolázatlan tömegekben népszerű.

tehát aki itt egy tényt tagad, az te vagy.

republikon.hu/elemzesek,-kutatasok/bud3.aspx
index.hu/belfold/2017/05/16/integrity_lab_kutatasa_a_diplomasok_sorra_fordulnak_el_a_fidesztol/

aztán meg szerintetek az a mintegy 300-400 millió európai, akik olyan pártokra szavaznak, amelyek szerint Orbánnáci diktátor, az szerintetek hülye.

3 millió magyar faparaszt akar szembemenni az értelme többséggel.

szánalmas vagy, mongolFidióta genetikai selejt, szánalmas!

6.Lenin 2024.03.28. 11:21:31

@antiindex:

Na még 1et utoljára.

Ha 3 millió szavazó, aki már 4 alkalommal szavaz kétharmaddal hülye, akkor akik ezt már 14. éve képtelenek megakadályozni, azok CSAK HÜLYÉBBEK LEHETNEK. ez már egy óvodásnak sem jelent túl nagy problémát megérteni.

A tobbi elmebetegek magyarázkodása, értelmetlen vele foglalkozni.

antiindex 2024.03.28. 11:28:27

@6.Lenin: itt van a 3 millió mongolFidióta "agysebészed", akik semmit nem tudnak, fingjuk nincs a világról, a TV2-ból beszopták, hogy MZP átoperáltatná a gyerekeket, ezért szavaztak a Fideszre.

youtu.be/FsnDuIA3bfs

bazdmeg, te genetikai selejt, ezek a tieid!

antiindex 2024.03.28. 11:33:46

@6.Lenin: te honnan a faszomból veszed, hogy ha egy ország enyhe kisebbsége leszavaz a butaságra, azt könnyű megakadályozni? Hitler is nyert választásokat. az elején még nagyjából szabad választásokat is, kb a Fideszes hasonló támogatottsággal. és ő is az idióta, vidéki, keleti tanulatlan csőcselék szavazatával nyert.

ezt próbálták megakadályozni, de nem könnyű ún 40% elmebetegnek elmagyarázni, hogy a vége katasztrófa lesz.

hasonlóan a Brexitre is leszavazott az angol vidéki paraszt, most meg szív.

meg itt vagy te is.

minél hülyébb valaki, annál nehezebb eltéríteni a hülye álláspontjáról.

mi a jó édes kurva anyádnak hiszel te akkora baromságokat, hogy cska jönni kell az okos embereknek, elmagyarázni a dolgokat, és a hülyék megértik?

te is képtelen vagy erre, te kis mongolFidióta genetikai selejt!

antiindex 2024.03.28. 11:41:18

@6.Lenin: "????"

na, mondom, enyi az IQ-d, te kis mongolFidióta genetikai selejt.

antiindex 2024.03.28. 11:43:35

@6.Lenin: a Fidesz jelenleg olyan 40-45%-on áll a biztos választók körében. az egész népesség körében inkább 30 körül. ez nagyjából tényleg 3 millió ember. de ez a kisebbség. a többség nem a Fideszre szavaz, illetve nem szavaz.

a többség szerint tehát a Fidesz és a Fidesz szavazók inkább hülyék. a 3 millió mongolFidióta kisebbség, és simán belefér a világ viszonyaiba az, hogy van Magyarországon 3 millió totálkáros agykárosult.

te ezt nem fogod fel, mert köztük vagy.

6.Lenin 2024.03.28. 11:44:20

@antiindex:

Nem tudod elképzelni, hogy vannak értelmes emberek is , értelmes érvekkel? Nem csodálom, hogy ilyen a jelenlegi messiásotok.
Neked soha nem voltak értelmes érveid. Túlzott elvárás lenne tőled?

Mi történt 2010-ben?

antiindex 2024.03.28. 11:49:16

@6.Lenin: "Nem tudod elképzelni, hogy vannak értelmes emberek is , értelmes érvekkel? "

vannak, de abból mt nem fogtál fel, hogy a hülyék, a mongolFidióták, ti, te, pont ezt nem fogjátok fel?

"Neked soha nem voltak értelmes érveid. "

mondom, hülye vagy, nem fogtad fel őket, válaszolni sem tudtál rájuk. QED. ezért nem lehet a 3 millió mongolFidiótát meggyőzni, mert mégcsak nem is látják az érveket.

"Mi történt 2010-ben?"

kurva sokminden. például megnyílt a Burj Khalifa Dubaiban. bazdmeg még egy keresőt sem bírsz használni, hogy még ezt is meg kelljen kérdezned, te elmebeteg, mongolFidióta selejt?!

antiindex 2024.03.28. 12:10:52

@6.Lenin: "Mi történt 2010-ben?"

az elmegyógyintézetben arra persze nem tanítottak meg, hogy ha már hülye vagy, és semmit nem tudsz, akkor legalább próbáld meg a kérdéseidet jól megfogalmazni, hogy legalább a kérdésből, magából ne látszódjon, hogy totál idióta vagy.

És akkor jön itt az ellenzéki ember, aki szerinted nem értelmesebb, de kénytelen kibogozni, és próbálni megérteni, hogy vajon mi a faszt is akartál megkérdezni azzal a trágyalé-biogáz lámpával pislákoló agyadban megfogalamzni.

Maga az a tény, hogy én kell, hogy értelmezzem azt, amit te kérdésként se tudtál igazán értelmezni, jelzi, hogy az IQ-m egy nagyságrenddel a tied felett van.

Bizonyára azt akartad kérdezni, hogy annak fényében, hogy azt állítom, hogy a Fidesz szavazói ma, 2ö24-ben szinte száz százalékban műveletlen, tudatlan, idióta, nagyrészt falusi, parasztok, kiszolgáltatott emberek, akik nem is urai az életüknek, milyen viszonyban van azzal, hogy a Fidesz 2010-ben nyert egy választást, egy olyan választást, amikor még nem lehetett a kezükben az agymosó média.

1) A nyilvánvaló, legfontosabb válasz az, hogy szinte semmilyen szükségszerű viszony nincs a kettő között. 14 év telt el. A Fidesz is változott, a választók is változtak. Értelmesebbek tanultak is az esetből. Alig van köze a kettőnek egymáshoz. Csak egy olyan elmebeteg, mint te gondolhatja azt, hogy ez a hebehurgya kérdés valami elsöprő érv.

2) 2010-ben a Fidesz két ciklus MSZP után nyert. Van ilyen. RItkán kormányoz egy párt több, mint két ciklusig.

3) Orbán még rátett egy lapáttal egy idióta karakterrombolással. Sokan azért szavaztak Orbánra, mert Gyurcsány bevallotta a kampányban a politikai realitásokat, míg orbán pofánhazudta őket azzal, hogy még soha nem hazudott, de azért csak azt nézzék, amit csinál, ne azt, amit mond.

4) No, és volt egy világgazdasági válság.

5) 2010-ben tehát a Fideszre szavazott kb. ugyanúgy 3 millió idióta, de akkor még szavazhatott pár kicsit értelmesebb is, a kinek csak elege lett a 2 év ilyen pártból, a válságból, és nem figyelt oda arra, hogy Orbán micsoda szörnyeteg.

6) Aztán Orbán megtanulta, illetve már így is állt neki a választásoknak, hogy a demokrácia nem igazán jó dolog, mert már kétszer megbukott. Tehát ezt fel kell számolni. És úgy is lett.

Na, azóta már nem lehet összehasonlítani egy magyar választást azzal, ami 2010-ben történt.

Egyébként biztos, ami biztos Rákosi és Hitler is így gondolta, és Trump is ezt gondolja.

De erre te, a zampléni mongolFidióta nem fogsz tudni válaszolni, majd megint benyögsz valami totál másik idiótaságot és érthetetlenséget

antiindex 2024.03.28. 12:13:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @6.Lenin:

látod, nyuszika, ezért sem lehet meggyőzni az értelmes embereknek a 3 millió mongolFidióták, vannak ezek az ereszcsatorna Józsefné félék, akik shutdown üzzemmódban dolgozzák fel az érveket.

hogy lehetne így képes bárki is meggyőzni a 3 millió elmebeteget, akiket még ráadásul Orbán is manipulál, ráadásul százszor annyi forrásból mossa az agyukat?

antiindex 2024.03.28. 12:28:07

@antiindex: te azzal jöttél, hogy 3 millió mongolFidiótát meggyőzni nem nehéz, aki még erre se képes, az náluk is hülyébb.

ezek után a nap kérdése: te hogyan győznéd meg magad?

6.Lenin 2024.03.28. 13:07:55

@antiindex:

Pl Ha tudnál jobbat kínálni, mint a Fidesz, ez ilyen kurva egyszerű: kikkel. kik azok a HITELESEBB ellenzéki politikusok
De úgy látszik a 1 , ? millió zsenienek ez túl magas.

HÜLYÉKRE MIÉRT IS KÉNE SZAVAZNOM?

Mesterséges Geci 2024.03.28. 13:09:07

@6.Lenin: a 3 millió egy része valóban idióta. A többi meg egyszerűen gátlástalan bűnöző.

6.Lenin 2024.03.28. 13:19:32

@Mesterséges Geci:

Hol nincsenek ilyenek? Mivel vádolják az amerikai elnököt és fiát? Tudod hová megy az a rengeteg pénz Ukrajnában? Hány korrupt képviselő van az EP-ben?

Mit tudsz jobbat kínálni a Fidesznél, és kikkel? Csináltak valaha jobbat? Akkor mi történt 2010-ben?
Beteg semmitmondó hülyeségekre nem vagyok kíváncsi.

Mesterséges Geci 2024.03.28. 13:22:21

@6.Lenin: ruszkikat kiszolgáló, a magyarokat kifosztó, választásokat elcsaló hazaárulóknál tudok-e jobbat? Csak jobbat tudok.
Titeket aljasabb gazembernek tartalak rákosiéknál is.

6.Lenin 2024.03.28. 13:29:35

@Mesterséges Geci:

Akik nyugatnak adják el az országot? De írtam , hogy beteg idióta szövegre nem vagyok kíváncsi.
Kik ülnek a DK-ban, nem választási csalásért elítéltek?
Milliós tételben miként lehet csalni? Nem tudod elképzelni, hogy vannak nálad okosabbak is? ennyire beteg vagy?

De sorolhatod a hitelesebb neveket , régen nevettem már egy jóízűt

6.Lenin 2024.03.28. 13:33:24

@Mesterséges Geci:

Gondolom akkor a szüleidet is. Ők ugyanis tényleg kiszolgálták Rákosit. Nem a keresztapád véletlenül Rákosi? Ugyanis anno a fél ország gyerekeinek a keresztapja volt Matyi bácsi.

Mesterséges Geci 2024.03.28. 13:36:53

@6.Lenin: látom szarházi, a nyilas nagyapáid vére most is kiütközik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.03.28. 15:05:02

Jó volt itt beszélgetni, amíg Matyi meg nem jelent, és el nem kezdte telefosni a kommenteket. Részemről csá!

6.Lenin 2024.03.28. 15:15:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Attól még máso4kkal lehetne beszélgetni, rossz taktika a meghátrálás. Sajnos engem is elkapott a gépszíj, pedig én csak egy régi ismerős miatt szóltam hozzá.

Viszont az agyalágyultaknak nem árt akár 1000x is leírni, hogy kik is valójában, Ha nekik joguk van másokat mocskolni akkor másoknak is joguk van megírni, hogy ők micsodák is valójában, nem kell visszamocskolni, de azt le kell írni, hogy amit érvként írnak azok nem azok.

Érdekes mellesleg, ha normális kérdést teszel fel nekik, menekülnek, vagy simán nem válaszolnak.
hiteles neveket sem képesek felsorolni, vagy hiteles jövőképet felvázolni. Egyetlen fegyverük ilyenkor a mások bemocskolása.

Bár ide nem szoktam írni, de szerintem ne menj el ilyen könnyen. Kár lenne feladnod, te legalább érvelsz még a Fidesz ellen is (van mit).

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 01:59:38

@6.Lenin: "Ha 3 millió szavazó, aki már 4 alkalommal szavaz kétharmaddal hülye, akkor akik ezt már 14. éve képtelenek megakadályozni, azok CSAK HÜLYÉBBEK LEHETNEK"

Nem, kevesebben vannak. Látszik, hogy matekból megbuktál...

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 02:02:50

@6.Lenin: apropó, tanulsz már mandarinul?

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 02:12:46

@csakférfi: "Nettó párkapcsolati dráma. Bántalmazó és bántalmazott.
Lényegtelen a politikai aspektus"

Fordítva ülsz a lovon. A családi konfliktus magánügy, Mónika show, a politikai aspektus az érdekes.

De azért: a legújabb megnyilvánulásában Varga meglengette, hogy bizony pofon vágta a férjét, és verte a gyerekeket...
Magyarról azt állította, a nadrágját hozzávágta, és megütötte a hátát a csat...
Bayer minderről tudott, de hallgatott. Bűnpártolás.
A bírósági döntés alapján a gyerekek felügyeletét felváltva látják el. Azért ez nem jellemző, az anyának ítélik a gyerekeket, a férj legfeljebb hétvégeken és iskolai szünetekben kapja meg őket.

A lényeg: milyen annak a hatalomnak az erkölcse, amelyiket nem érdekli a gyerekek lelki sérülése, felhasználja őket, hogy eltereljék a figyelmet a bűnügyekről???

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 02:15:13

@6.Lenin: azt már levezettem neked, hogy egy társadalomban törvényszerűen a hülyék és az átlagosak többen vannak, mint az átlag felettiek.
Már elfelejtetted?
Szeded te a gyógyszereid!

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 02:19:23

@6.Lenin: "Akik nyugatnak adják el az országot? "

Keletnek kell eladni. Orosz fejlesztési bank, diplomata útlevéllel, hogy az orosz ügynökök szabadon járkáljanak be.
Kínai rendőri jelenlét, mert az így természetes. Hisz angolok is vannak, mert a turisták száma indokolja. Ja, bocs. Ez az utóbbi szóba sem jöhet!

6.Lenin 2024.03.29. 10:05:44

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Csak, mielőtt megint teljesen hülyét csinálsz magadból.
Mo-on közel 8 millió a választásra jogosultak száma. A Fideszre 3 millióan szavaznak. 5 millió a meggyőzhetők száma.
Mások is elgondolkodhatnak ezen. Nem beszélve az állítólag Fideszben csalódottak millióira gondolva amikre az ellenzék állandóan hivatkozik.

Lenne kit meggyőzni, ha lenne mivel, és kikkel. Csak nem kéne hazudni még önmaguknak sem ellenzéki oldalon. Ennyi eszük viszont a jelek szerint nincs.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:09:05

@6.Lenin: világos, így lett kétharmad...
A számok azt bizonyítják, hogy van egy olyan réteg, amelyik teljesen érdektelen. A fidesznek sem sikerült megszólítani őket.

6.Lenin 2024.03.29. 10:11:28

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Az ellenzéknek még annyira sem. Képes vagy szöveget értelmezni? Vagy érted amit írsz?

6.Lenin 2024.03.29. 10:13:34

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Most kapcsolok. Vagyis az ellenzék a 3 millió bunkó Fideszre szavazó réteget szeretné meggyőzni? Tényleg?
Te azt sem érted amit írsz. Ezt itt le is zárom.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:13:34

@6.Lenin: a pálya sajnos nagyon lejt. Nehéz úgy ellenzéki politikusnak lenni, hogy a rogáni gépezet azonnal betámad.
Most is a Varga magánéletét állítják középpontba, holott ahhoz semmi közünk. Közügy viszont a hivatali visszaélés, a dokumentumok eltüntetése, az igazságszolgáltatás befolyásolására tett kísérlet.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:15:51

@6.Lenin: a 3 millióból 1.200 ezer aki meggyőződéses.
De, ha igazad lenne, akkor nincs semmi szükség a Rogán propagandaminiszterre.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:18:01

@6.Lenin: azaz, szerinted azért kell a fideszre szavazni, mert úgyis nyer.
Nem baj, ha az oroszok és kínaiak irányítják az országot, ha Orbán csak kesztyűbáb, neked az számít, melyik az erősebb kutya.

6.Lenin 2024.03.29. 10:19:37

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Te idióta. Akkor az ellenzéknek óriási a lehetősége, hiszen 6,8 szavazóból kéne 1, 2 milliónál többet meggyőznie. És már 14. éve erre képtelen? Te észnél vagy?

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:24:29

@6.Lenin: én igen. Te vagy a hülye.
Nem veszed észre, hogy amint valaki feltűnik az ellenzéki oldalon, azonnal betámadják hazug magánéleti problémákkal?
Vona, Márki Zaj, most Magyar...

6.Lenin 2024.03.29. 10:29:43

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Vagyis ellenzéki oldalon TÁMADHATÓ erkölcsű egyénekkel szeretnétek nyerni? Te tényleg hülye vagy .
Most írtad, hogy 6,8 millióból kéne , kb 2 milliót meggyőzni.
Ennyi a gazember az ellenzéki oldalon?

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:31:59

@6.Lenin: a fidesz 14 év alatt kiépítette, hogyne legyen az ellenzék által leváltható. Gyurcsány, választókörzetek átrajzolása, határon túliak levél(!) szavazatai, göbbelsi propaganda.

6.Lenin 2024.03.29. 10:35:45

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Neked fogalmad sincs arról, amit írsz. Te szerencsétlen.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:42:21

@6.Lenin: nem kell ahhoz gazembernek lenni, hogy Rogán telekürtölje a médiát, buzibárba jársz. Vagy vered az asszonyt.
Te ennyire nem látsz?
Ezért vagy NER kompatibilis.
Valami durvát ráfogunk az ellenfélre, azzal telenyomjuk az újságok első oldalát, aztán, ha a bíróság elmarasztal, mert hazugság volt, közreadjuk a helyesbítést, apró betűkkel szedve, jól eldugva. A pénzbüntetés meg nem gond, hisz a közösből futja. A lényeg, a Lenyin féléket meggyőztük, Vona buzi, Márki veri a családját, Magyar a feleségét.
Noha Varga gondosan kerülte, hogy kimondja, megverték, a nadrágját vágta hozzá Magyar, de a propaganda már nárcisztikus, pszichopata asszonyverőnek állítja be.
Te meg el se gondolkozol azon, hogy eddig ez elfogadott volt tőle...
Akkor hogy is van ez? Ha fideszes vagy, verheted az asszonyt, ha kiugrottál, pszichopata vagy???

6.Lenin 2024.03.29. 10:46:17

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ez 6,8 millióból 1 db. Érted amit írsz?

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:51:15

@6.Lenin: de, sajnos van fogalmam.
Varga nem mondta el, hogyan verte őt Magyar. Azt viszont kikotyogta, hogy pofonvágta a volt férjét...
Ciki.
De a lényeg, gumicsont. Ezt a módszert használja Rogán előszeretettel.
Eltereli a témát az igazi kérdésről: hogyan lehet az, hogy Rogán utasítására belenyúlhatnak az ügyészségi iratokba?

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:52:38

@6.Lenin: te szerencsétlen, már terelsz..

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:54:36

@6.Lenin: te szerencsétlen, nem érted, amit írok?

6.Lenin 2024.03.29. 10:56:44

@Igazamvanvagyigazamvan?:

6,8 millió meggyőzhető szavazóból 1 db. És nem tudjátok a többit meggyőzni, hogy az ellenzék ennél sokkal jobb lenne?
Van mivel és van kikkel ? Tényleg nem érted? Na itt már tényleg lezárom veled, semmi értelme egy szellemi fogyatékossal csevegni valamiről, amiről fogalma sincs.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:59:00

@6.Lenin:" 6,8 millió meggyőzhető szavazóból 1 db"

Ezt hogy számoltad ki? Mondjuk matekból sose voltál erős...
Mondhatni segghülye vagy, ha számok jelennek meg.

Igazamvanvagyigazamvan? 2024.03.29. 10:59:56

@6.Lenin: "Na itt már tényleg lezárom veled, semmi értelme egy szellemi fogyatékossal csevegni valamiről, amiről fogalma sincs"

Igazad van, semmi értelme csevegni veled.
süti beállítások módosítása